.

.

سایت خبری طلوع گناباد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علیرغم فراهم بودن همه امکانات ،ترجیح داد که به جای هتل در محل امامزاده سلطان احمد بن موسی الکاظم (ع) روستای بیمرغ  شهرستان گناباد شب را به صبح برساند.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در کسوت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور جمهوری اسلامی با این حرکت خود ، همه کسانی را که انتظار داشتند از او به شکل معمول در مهمانسرا پذیرایی کنند، غافلگیر کرد.

گویا سالها خدمت این خدمتگزار در جهاد سازندگی و جبهه های جنگ تحمیلی وزیر بهداشت و درمان جمهوری اسلامی را به این باور رسانده است که زرق و برق و تجمل دیوار بلندی بین مردم و مسوولین ایجاد می کند و باید این دیوار شکسته شود.

قاضی زاده هاشمی به جای استراحت در هتل و مهمانسرا با جمعی از همسنگران خود در دوران دفاع مقدس که اکنون در قالب بنیاد خیریه نور آوران سلامت به محرومین خدمت می کنند در امامزاده روستای بیمرغ شب را به صبح رسانید و مردم روستا یکی از مسوولین عالی رتبه کشور را در کنار خود دیدند و بدون تشریفات رسمی با وی هم کلام شدند.

وی به رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد و جمعی از مسوولین این دانشگاه که می خواستند وزیر را تا شب همراهی کند توصیه کرد که وی و پزشکان بنیاد خیریه نورآوران سلامت را تنها بگذارند تا هرچه بیشتر فضا برای نزدیک شدن به مردم و استفاده از فضای ساده و معنوی فراهم شود و مردم بدون هیچ رو در بایستی بتوانند با وزیر حرف بزنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com